嘟嘟雞比的快樂腳印
2018 九州中部      
2017 九州中部 鹿兒島 高松 房總半島
2016 西四國 東四國 高松 伊豆半島
2015 台中 名古屋 九州北部  
2014 沖繩 廈門 首爾  
2013 西安 大阪 北海道  
2012 北京 墾丁    
2011 歐洲四國      
2009 東京 台北    

2015年12月4日 星期五

【日本北九州半自駕遊(Day6)】阿蘇/熊本/米塚/草千里/白川水源/水前寺成趣園/熊本城/櫻之小路/馬肉刺身@嘟嘟雞比

日本北九州半自駕遊

阿蘇→熊本

2015年12月4日 (Day 6)

阿蘇、米塚、草千里、白川水源、水前寺成趣園、熊本城、櫻之小路、馬肉刺身、熊本


一朝早起身,企喺個露台道,望住阿蘇既風景,真係覺得朝氣勃,阿嘟當然唔放過依個機會去浸返個「晨湯」,之後就食酒店既自助早餐,食早餐既餐廳好大好大,有好多遊客,食物都供應得好快,所以都唔錯架。
Aso Resort Grandvrio Hotel
第一站,向阿蘇火山出發,由於我地出發前,阿蘇係爆過黎,所以阿蘇纜車就關閉左,火山既一公里範圍之內都係禁止進入既。
我地上山既時候,全程都係無車既,好似拍緊世界末日之後既電影一樣,周圍都好荒蕪,雞比就成日講:「哎呀,係唔係入左禁區呀」,佢真係名乎其實既「淆底雞」。
阿蘇
去「草千里」前係經過「米塚」。
米塚
到左「阿蘇火山博物館」,有幾點雪花,我地黎到既時候係九點鐘,可能未有陽光既關係,地下都鋪上薄薄的一層雪,好凍呀。
我地入左「阿蘇火山博物館」,睇左一D有關阿蘇既資料,而又睇埋佢既小電影,不得不佩服日本人用感恩既心情去對待大自然對他們的恩賜,並沒有抱怨火山為他們帶來的困擾,反而利用之,一個字「勁」。
雖然我地今次睇唔到火山口,但下次我地一定會再黎。
阿蘇火山博物館
依個就係「草千里」,真係好遼闊,如果係夏、秋天黎一定好靚呀。凍到D植物都結左冰呀。阿蘇
阿蘇
阿蘇
阿蘇
草千里

離開「阿蘇火山」再出發,依D一級一級既樓梯,應該係人工造成既,可能為左防止火山爆發時既溶岩掛,我都唔知呀。
阿蘇火山

沿途落山既路,風景好好,好多田,好靚,好似越一個山之後既世外桃源咁。雞話依個景仲靚過「白川鄉」,我都覺得係。而條路係有停車位,可以泊低架車慢慢欣賞。
阿蘇火山

黎到「白川水源」,梗係黎飲下佢D水啦,「白川水源」係一個「湧泉」,水會喺地底湧上黎,入場費100円,你可以帶個水樽入去裝水飲,無樽就可以買個樽,D水係清甜既。
白川水源
白川水源
白川水源
參觀完「白川水」之後,我地喺果道唯一一間餐廳食午餐,果間餐廳係賣醬酒既,有小小野食啦,例如拉麵、冷麵呀等等。阿雞佢一坐低就叫左個唔知乜湯,因為係日文黎既,佢話好凍所以見到係湯就點喇。點知個湯未到,果個好好客既老闆,不斷叫我地試佢既醬酒,用豆腐黎點。最少有八件試味既豆腐(每人),大家都知日本人既試食係一D都唔吝嗇,所以件件都咁大件既,食豆腐都食飽。
白川水源
最好笑係,阿雞果個唔知乜湯黎到,原來係「豆腐湯」,我笑到收唔到聲,我仲問阿雞「原來你咁鐘意食豆腐」 ~^O^~ 從此阿雞就有個朵叫「豆腐雞」。
食完野仲買左D醬酒同埋漬物做手信。總共5060円。

白川水源
白川水源


繼續出發,去熊本既「水前寺成趣園」喇。「水前寺成趣園」係歷三代藩主,耗費八十年光陰才於細川綱利之時築造泉水・築山等,完成現在所見的庭園。網址:http://www.suizenji.or.jp/

熊本
水前寺成趣園
水前寺成趣園
水前寺成趣園
水前寺成趣園
水前寺成趣園
水前寺成趣園
水前寺成趣園
水前寺成趣園
水前寺成趣園
睇完成趣園,之後去必去景點熊本成,點都要到一到既。
熊本城

熊本城
熊本城

熊本城

熊本城
喺熊本城既休息站,有抹茶體驗,當然唔係自己磨啦,仲有一粒「餅仔」,唔好睇少粒餅仔,係奶黃味,配抹茶黎飲,好夾好滋味架。(300円一份)
熊本城
熊本城

喺「熊本城」下面既「櫻之小路」,而裡面有個博物館「歷史文化體驗設施涌涌座」(電話:096-288-5600),博物館加熊本城既入場券(1200円),值唔值得去博物館就見仁見智喇。
櫻之小路
櫻之小路
櫻之小路

可以著住主公既服裝,玩下COSPLAY,完全免費既。

依個係「天草幻之雞」,外脆內軟,不過小小油,雞味好濃,500円,5至6粒,食完暖粒粒,行過可以試下,即整架。
天草幻之雞

櫻之小路
黎到熊本酒店,CHECK IN左,入住JR Kyushu Hotel Kumamoto (JR九州熊本酒店),依晚既房價係7200円,喺JR站格離,有免費停車場,交通好方便。
JR Kyushu Hotel Kumamoto
我地去還車喇。

因為聖誕臨近既關係,市電都換上新裝,令人眼見一亮。
熊本市電

我地黎到熊本既「上通町下通町」行街兼搵野食,原來依道係有D「花街」FEEL,即係香港既砵蘭街啦。本來諗住冒險食樓上餐廳,但係喺大堂等LIFT既時候,得一架LIFT,只有我地二個人等緊,突然間走入幾個日本的不良青年(可能我地出發之後打得人中之龍太多,所以認定果個TYPE係不良青年),我地你眼望我眼,阿雞露出驚慌既眼神,所以我即刻話,去依間食啦,就走左入去喇。
叫得農場,應該都係食下雞蛋呀,雞呀,馬呀咁啦,原來真係,好多用雞做既食物,好特別架。而服務員會過黎同你傾下計咁既,個服務員叫「みさしmisaki小姐」,但係服務員係唔陪你飲酒既,最後佢仲送左有我地個名的甜品比我地添。除左以下既食物之外,我地每人飲左4杯啤酒,埋單係9061円。
塚田農場
塚田農場塚田農場
塚田農場
塚田農場

塚田農場
依個係「馬刺」-馬肉刺身,肉無味,要夾蒽同蒜頭黎食,蒽同蒜蓋過左肉既味道,超級血淋淋,唔怕既朋友仔要試下喇。馬肉刺身

塚田農場
依個雞奕係好好味,肉質鮮嫩,有咬口,有濃郁既雞味,好瘦既,唔油利。

塚田農場
塚田農場塚田農場
塚田農場

塚田農場
個甜品係有我地個名架。塚田農場

阿嘟一飲左酒就會話要去「濕平」,我發達喇HEHEHE,所以男士們唔想大出血,就唔好飲咁多喇。
熊本
激安之殿堂]
熊本駅熊本

雖然有D醉意,但係都係要預備下明天既行程,要睇下明天搭果架車既時間,之後就返酒店喪訓喇。晚安........

*-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-*

╭。☆║..............║☆。╮
2015年北九州半自駕遊
╰。☆║..............║☆。╯

2015年11月29日 (DAY 1)
2015年11月30日(DAY 2)
2015年12月1日 (Day 3)
2015年12月2日 (Day 4)
2015年12月3日 (Day 5)
2015年12月4日 (Day 6)
2015年12月5日 (Day 7)
2015年12月6日(Day 8)

╭。☆.。☆。☆...♬♬~( ̄▽ ̄)~♬♬..☆。☆。.☆。╮
。☆.。☆。☆.......☆。☆。.☆。


沒有留言:

張貼留言

╭。☆.。☆。☆...♬♬~( ̄▽ ̄)~♬♬..☆。☆。.☆。╮

。☆.。☆。☆.......☆。☆。.☆。

搜尋此網誌