嘟嘟雞比的快樂腳印
2018 九州中部      
2017 九州中部 鹿兒島 高松 房總半島
2016 西四國 東四國 高松 伊豆半島
2015 台中 名古屋 九州北部  
2014 沖繩 廈門 首爾  
2013 西安 大阪 北海道  
2012 北京 墾丁    
2011 歐洲四國      
2009 東京 台北    

2016年7月7日 星期四

迷路驚喜系列:四國高知縣-蘋果芒@嘟嘟雞比

迷路驚喜系列

四國高知縣
蘋果芒


我地本來係去附近既「伊尾木洞」, 但係入錯左MAP CODE, 所以帶左我地去左唔知邊道, 一行四人都未食野, 所以真係好肚餓呀, 方圓百里都無餐廳, 又餓又搵唔到既時候, 就見到依間有CAFE的植物專賣店, 入去抖一抖啦。
 
MERRY GARDEN


以為CAFE裡面, 可能有D意粉食, 點知得甜品, 呀~~~~~~~一向唔係咁好甜既雞比, 即刻變左個失落既問話符號, 但都要食架, 唔可以餓壞既。

芒果


依間植物專賣店, 係應該唔會有遊客到, 只有當地人去選購, 所以店員係一粒英文都唔識, 而我地就只係用十分有限既日文同佢地溝通, 而店員就好極力推介「蘋果芒」, 不過當做季節係6月至9月, 但當時係5月喎, 都有得食, 不過無得賣, 可以訂, 咁我地試下點左以下幾樣野啦。

先介紹最最最普通既朱古力窩夫Waffle, 雞比話最保險, 所以叫朱古力, 窩夫係即整既, 所以熱辣辣, 皮好脆, 朱古力醬好濃, 而果醬係農場自製的, 所以好新鮮, 甜而不膩, 窩夫加上雪糕一齊食, 一啖裡面有熱又有凍, 口感實在太衝擊喇, 加上新鮮小花做裝飾, 簡直未食已經好開心, 搵路搵到死死地既阿雞話食完要起身跳舞喎。

朱古力窩夫


第二款, 叫左二份, 見到係三文治就叫喇, 因為肚餓丫麻, 有包落肚, 黎到原來係甜既三文治, 同樣有鮮花伴碟, 花開得好靚, 未食已經覺得疲勞全消, 一口入, 新鮮既忌廉帶有牛奶既香味, 十分之幼滑, 裡面的「蘋果芒」十分之清甜, 沒有芒果本身的俗氣, 同忌廉既味道極之配合, 麵包很鬆軟, 忍唔住大啖大啖食完佢。


芒果三文治


登登登登, 蘋果芒雪葩, 依款只有小小既綠葉去裝飾, 外表十分簡單, 但味道絕對不簡單, 白色的是香滑牛奶味重的忌廉加上芒果汁, 右手邊的是蘋果芒雪糕, 應該係無用牛奶, 似意大利雪糕的做法, 口感冰冰的又很軟棉棉, 有D思樂冰FEEL, 食一小啖之後感覺立即變返小朋友, 好想一大啖吞左佢, 

而下面既先係重點, 是半個雪成冰的「蘋果芒」, 沒有任何製作過, 食最原始的味道, 嘩~~~~係超~~級~~香甜, 從未食過這樣香甜而帶有花香的味道, 食第一啖感動到想流淚的味道, 實在太好味、太幸福喇~~~

而因為將「蘋果芒」雪成冰的關係, 你的味覺會被低溫麻醉, 一邊食蘋果芒冰一邊融化, 溫度慢慢提升, 香甜味會越來越濃郁, 不會有好悶而不想繼續食落去既感覺, 諗起都想哭了, 食過真係返唔到轉頭既.......

芒果雪葩


MERRY GARDEN係有溫室種植「蘋果芒」的, 可以預訂架, 但他們沒有網頁, 只有電話及傳真, 如果有興趣只能搵精通日本既朋友仔幫手喇。




以下係依個「MERRY GARDEN」的營業時間, 如果大家想去試一試的話, 就要留意下喇。


除左水果, 他們是賣植物的, 可以買D種子回國做手信。
高知縣


名稱:メリーガーデン (Merry Garden)
電話:0887-32-0650
地址:高知県安芸市川北甲6951
營業時間:09:00-17:00
休息:星期二
網址:http://www.merrygarden.jp/








╭。☆║.....♬♬~( ̄▽ ̄)~♬♬.....║☆。╮
☆★其他精彩旅程★☆
╰。☆║..................║☆。╯







沒有留言:

張貼留言

╭。☆.。☆。☆...♬♬~( ̄▽ ̄)~♬♬..☆。☆。.☆。╮

。☆.。☆。☆.......☆。☆。.☆。

搜尋此網誌