嘟嘟雞比的快樂腳印
2018 九州中部      
2017 九州中部 鹿兒島 高松 房總半島
2016 西四國 東四國 高松 伊豆半島
2015 台中 名古屋 九州北部  
2014 沖繩 廈門 首爾  
2013 西安 大阪 北海道  
2012 北京 墾丁    
2011 歐洲四國      
2009 東京 台北    

2016年7月7日 星期四

韓國首爾D2:北村,僑村炸雞,東大門,生牛肉伴飯,首爾塔,醬油蟹,明洞@嘟嘟雞比

2014/12/1(Day 2)

韓屋 > 北村 > 僑村炸雞 > 東大門 > 

生牛肉伴飯 > 首爾塔 > 醬油蟹 > 明洞


尋晚返黎已經好夜, 所以影唔到酒店既相, 依家映返比大家睇, 韓屋中間有一個天井, 而老闆娘會喺六點半左右就喺個天井做早餐, 好似「大長金」果d宮女咁, 今日落大雪, 雪從個天井飄落黎, 好靚~


韓屋 民宿

未食得早餐, 我地出去映埋個門口先, 依個門口既鎖係用「三叔既電子鎖」, 雞比仲研究左好耐, 大鄉里出城


韓屋 民宿 宮

依個就係我地今日既早餐, 對於食肉獸既我地黎講唔可以話豐富, 但韓式早餐係健康既, 一起身食辣野, 係有d刺激, 正呀, 醒神過飲咖啡, 唔好睇佢細細碟, 食晒佢地其實係好飽。


韓式早餐

天井

出發去「北村」, 好好彩喺途中見到木棵紅葉, 仲遇上初雪, 有意思有意思.....「當紅葉遇上初雪」......


紅葉


紅葉初雪

實在太大雪同埋實在太凍喇, 我地是旦搵左一間餐廳, 入去飲返杯熱野, 依2杯茶呢(紅朿蜜, 柚子蜜), 叫得蜜應該係甜, 但估佢唔到.........係好好好好好好甜, 飲左一半, 飲唔晒
題外話: 雞比話今次係「糖尿精選之旅」, 唔知係唔係天氣凍既關係, 買親D飲品都係超甜, 搵唔到無糖既飲品, >W<


柚子蜜


韓式餐廳


「北村」主要參觀佢舊式既韓屋, 亦有好多地點係曾經做過拍攝韓劇既場景, 而「北村」到依家都有民居住, 所以參觀時就要注意聲浪喇。
而「北村」裡面都有好多體驗館, 行過有時間可以入去睇下, 留意返, 有D係要預約既。http://big5chinese.visitkorea.or.kr/cht/SI/SI_CH_2_1_2_1.jsp?cid=565571

北村


北村

北村


北村


北村


北村


果期「來自星星的你」十分之流行, 個個都話要食炸雞, 仲有好多BLOG都話係必食, 我地一於去試下。
未去之前已經見到好多POST話, 依間「僑村炸雞」店員係十分之「不」友善, 可能因為佢地同遊客溝通唔到既關係, 所以佢地比較「燥底」。
炸雞係特別既, 炸到好脆卜卜, 誇張到可以連骨都食埋, 不過如果講味道「KFC」好似啱我地口味D。
我地去既依間店, 係要上2樓食, 而雞比對油煙味一向都好敏感, 食完之後會成身吸晒油煙味。
總括黎講, 味道唔係好味到可以抵消「店員的不友善」同埋「令你成身擁有揮之不去的油煙味」
資料:http://www.backpackers.com.tw/forum/showthread.php?t=1044348

僑村炸雞









東大門


東大門


東大門


東大門


東大門


我地係專為生牛肉而黎既, 依個「廣藏市場」好多地道野食買, 亦同時有好多「阿豬媽」黎依道買餸, 有濃厚既風土人情味。


廣藏市場


廣藏市場


廣藏市場


雞泡魚




食個下午茶先, 我地食「生牛肉」, 生牛肉係用雞蛋、梨同一D香菜混埋一齊食, 麻油味太重其實蓋過左牛肉味, 唔知係唔係本身D漢牛係淡味呢....



真露


生牛肉, 漢牛


泡菜




浪漫既阿嘟, 帶我上山頂既「首爾塔」睇首爾既夜景




首爾塔首爾塔

首爾既夜景好冷漠, 無韓劇咁浪漫


首爾塔


首爾塔




我地返去「明洞」, 今晚係食「生八瓜魚」, 「醬油蟹」, 「石頭飯」, 餐廳唔係跟書或者上網搵, 其實係無啦啦比人拉左入去, 咩都試下啦。

石頭飯醬油蟹
生八瓜魚cass







╭。☆║.....♬♬~( ̄▽ ̄)~♬♬.....║☆。╮
☆★其他精彩旅程★☆
╰。☆║..................║☆。╯



沒有留言:

張貼留言

╭。☆.。☆。☆...♬♬~( ̄▽ ̄)~♬♬..☆。☆。.☆。╮

。☆.。☆。☆.......☆。☆。.☆。

搜尋此網誌