嘟嘟雞比的快樂腳印
2018 九州中部      
2017 九州中部 鹿兒島 高松 房總半島
2016 西四國 東四國 高松 伊豆半島
2015 台中 名古屋 九州北部  
2014 沖繩 廈門 首爾  
2013 西安 大阪 北海道  
2012 北京 墾丁    
2011 歐洲四國      
2009 東京 台北    

2015年4月2日 星期四

【台灣台中自由行(Day3)】清境/日月潭/伊達邵@嘟嘟雞比


台灣台中之旅

2015年4月2日(Day3)

清境→日月潭

清境、日月潭、伊達邵 



早晨呀清境, 雞比其實對清境無乜期望, 但係佢見到咁既風景之後改口, 女人真係善變
清境民宿
清境民宿
未到早餐時間, 阿嘟坐喺窗邊, 嘆下房間提供的咖啡機沖出黎既咖啡, 睇下今日既行程

清境民宿
酒店提供既早餐, 好味道
清境民宿
清境民宿
依個就係咖啡機, 要自己磨粉自己煲水沖出黎既, 對咖啡有要求既阿嘟, 佢話好正
清境民宿

清境民宿
我地走喇, 向日月潭進發
清境民宿
酒店幫我地安排車去日月潭, 係共乘車黎既, 酒店安排的車就在清境7仔放低我地, 我地就喺道等車喇, 清境去日月潭NT450/人
清境
清境
清境
轉左2程車, 到達日月潭, 在「水社碼頭」附近食野先
水社碼頭
水社碼頭
依個竹桶飯要介紹, 有好香既竹桶味道, 要試
水社碼頭
依個係「炒野菜」
水社碼頭
阿雞由細到大都好鐘意飲既飲品, 佢話要飲返夠本
水社碼頭
食飽後就去我地既目的地「伊達邵」, 今晚住的酒店, 由水社碼頭去伊達邵最快的方法是坐船, 順便遊覽一下日月潭, D水好藍, 好靚
水社碼頭
伊達邵
到達伊達邵酒店, 依間酒店價錢就好平, 但係我地真係好怕熱, 依個冷氣呢就........
伊達邵民宿
伊達邵
安頓好之後就去行下, 其實我地住的這個地方, 可以行既地方唔係好多, 好細架渣, 而第一個景點就係小米酒, 有得試飲既, 我地飲完想買, 因為店員太忙, 最終無耐性既雞比話唔等了
伊達邵
伊達邵
伊達邵
伊達邵
依個係「糯米雞奕」, 不錯的
伊達邵

17:00左右, 在附近有一個邵族表演, 免費的, 又幾得意
伊達邵
伊達邵
伊達邵
行行下, 行到去海邊, 日落不錯
伊達邵
之後就搵晚餐食喇, 伊達邵餐廳唔多, 下午行既時候見到有「鱘龍魚」, 阿嘟話鐵定必定一定要食, 行到成街都收晒, 依間係最後一間係營業既, 就拿拿林入去, 成間餐廳有四十張枱左右, 得我地一枱有人, 雞比話係佢包左場.........笑
伊達邵
依個唔記得係乜菜, 但係口感好特別, 一粒粒好似粟米, 味道比醬油蓋過, 係甜甜地既
伊達邵
伊達邵
京都骨, 似香港口味
伊達邵
...主角「清蒸鱘龍魚」好滑, 魚味不算重
清蒸鱘龍魚
「鱘龍魚骨湯」依個湯好味道, 清甜, 正
鱘龍魚骨湯

*-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-。-*

╭。☆║..............║☆。╮
2015年台灣台中之旅
╰。☆║..............║☆。╯



╭。☆.。☆.。☆...♬♬~( ̄▽ ̄)~♬♬...☆。.☆。.☆。╮

╰。☆.。☆.。☆..............☆。.☆。.☆。╯





沒有留言:

張貼留言

╭。☆.。☆。☆...♬♬~( ̄▽ ̄)~♬♬..☆。☆。.☆。╮

。☆.。☆。☆.......☆。☆。.☆。

搜尋此網誌